Tuesday, January 08, 2013

Heia! Võru siinpool.

Olen ennast oma tuppa ära majutanud. Eile käisin ühel opil - tonsillektoomial. Päris lähedalt sai oppi näha, mis oli fun, kuid suhteliselt verine oli see. Muidu käisin eile ringi endoskoopia kabinetis, kus nägin kolonoskoopiat ja gastroduodenoskoopiat. Ühelt patsiendilt sain ka anamneesi võtta, mis on minu kõige praktilisem kogemus siiamaani Võrus. Täna olin oma juhendajaga kella 2-ni ambulatoorses vastuvõtus haigla-polikliinikus. Kuna eile oli õhtuks suhteliselt igav siin oma toas chillida ja kui lõpuks poole 6 paiku otsustasin välja minna, oli kottpime ja tuli tõdeda, et kui ma tahan midagi füüsilist teha, siis tuleb seda teha enne kella 4.

Täna võtsingi ennast kokku ja sundisin pärast lõunasööki, mis oli kell veerand 3 alles, minema välja väikseid jooksusamme tegema. Esimene jooks sai tehtud sel aastal. Ma loodan, et nüüd läheb libedamalt. Esimene jooks 22:14. Distantsi pikkust ja kiirust ma endiselt ei tea, sest jooksen veel vana kellaga. Kusjuures ma polegi varem talvel jooksmas käinud. Siit moraal: peab oma talve jooksuvarustust ikkagi täiendama, sest jalgadel hakkas külm, kuigi mul on nüüd pikad liibukad. Jooksu ajal jalanõud oluliselt ei libisenud - see mind ei  häirinud. Mis mind häiris oli see, et jalgadel oli alguses ja tegelt kogu jooksu ajal suhteliselt külm. Lisaks ahmisin ma meeletus hulgas külma õhku sisse, mistõttu peaks muretsema mingi krae või mingi asja, millega ma seda ei teeks. Kõrvadel oli ka veits külm, kuna selline väike mütsike mul oli. Lisaks sellele oleks ka uut dressikat vaja!!!
Eks näis, kas ma teen siin veel jooksutrenni, sest ilm tõotab külmemaks minna ja siis ei ole mõistlik sellise riietusega trenni teha. JM 30 trenni ma ka hetkel ei tee, sest pole hantleid, matti ja siin toas pole väga ruumi ka.
Aga peatse kohtumiseni!

No comments: