Saturday, November 24, 2012

Väike vahekokkuvõte tegemistest

Üks väga hull nädal on seljataga. See oli isegi hullem, kui ma arvata oskasin. Alustaks nädalat tegelikult eelmisest reedest (16.nov), mil toimus EKG arvestus EKG valikaines. See oli suht haige töö. Esiteks ei olnud ma eriti hoolikalt seda õppinud, sest sellele nädalalale eelnes veel üks haige nädal. Seega: teooria oli suhteliselt lihtne, kuid EKG praktiline osa, kus pidi viit EKG-d üksikasjalikult kirjeldama ja järeldusi tegema, oli minu jaoks suht müstika. Ma olin veendunud, et ma kukkusin läbi.
Laupäeval õppisin vene keelt nii palju kui viitsisin. Õhtul käisime Twilighti saaga viimase osa viimast poolt vaatamas + trennis käisin ka.
Pühapäeval õppisin onkoloogia kontrolltööks + käisin trennis.
Esmaspäeval oli onkos arvestus. Õhtul õppisin täiega vene keelt.
Teisipäeval vene keele KT.
Kolmapäeval Sõjas eksam + Naiste reproduktiivtervises arvestus.
Neljapäeval jahtisin lõunakast peavõrusid.
Reedel oli ekvaator, mis oli väga raju.
Täna (laupäeval) jooksin Novembrijooksul. Pilte panen hiljem!!
Sõja eksam oli suht haige.
Aga õnnelik ma olen, sest kõigist arvestustest ja kontrolltöödest sain läbi + jooks on ka läbi!!!

Ja kõik on tore!

No comments: