Monday, March 07, 2016

Mis? Kus? Millal?

Kus ma olen ja mis ma teen? 
Olen olnud ja olen siiani tööalaselt väga hõivatud. Eemalolek blogist ja Instagramist on andnud vaba aega. Vaba aega tegutsemiseks ja mõtisklemiseks paljude asjade üle.
Veebruarikuu kokkuvõte ootab postitamist ja hetkel ilmselt jääbki ooterežiimile.

Vahepeal lugesin ühe põneva raamatu läbi - B.Ambridge "Testi oma psühholoogilist intelligentsust".
Raamatus on juttu sellest, miks ja kuidas inimesed millestki mõtlevad. Lihtsustatud näide: kui keegi teile ütleb kirurg, siis enamik inimesi seostab seda meessoost isikuga.

Veebruaris sai käidud Palat 205 põgenemistoas, mis oli väga äge. Ülivõimas oli põgenemistoast väljuda teades, et kuulud 1/6 inimeste sekka, kes on sealt põgenenud.

Käes on märts - minu sünnipäevakuu. Sel aastal tuleb sünnipäev teistmoodi, nimelt põrutan kahe päeva pärast Hispaaniasse ja loodan, et tagasi tulles on akud laetud, et asuda tegudele. Võimalik, et midagi põnevat on tulemas.

Allikas



No comments: