Monday, January 11, 2016

Welcher salat - lihtne ja maitsev
















Täna räägin ma Teile minu lemmiksalatist. Googeldades Te selle salati retsepti ei leia, seega soovitan edasi lugeda ja seda retsepti katsetada.
Welcher salat on Saksa salat, mida esimest korda proovisin ~10 aastat tagasi, kui mu ema ühe saksakeelse ajakirja näitel seda valmistas. Nüüd kuulub see salat nii pidulikumale kui ka igapäevasele lauale. Seni ei ole see salat kedagi ükskõikseks jätnud.
Olen retsepti enda käe järgi pisut kohandanud, kuid suures plaanis on salat selline nagu originaalis.
















Koostisosad:
metsapähklid 60g
poole sidruni mahl
1 sidruniviil koos koorega
majonees (Provansaal)
külmutatud oad (1/2 pakki)
külmutatud miniporgandid (1/2 pakki)
sool
pipar
(idud)
(till)

Keeda vähese soolaga eraldi kastrulites miniporgandid ja külmutatud oad. Jahuta keedetud aedviljad toatemperatuuril maha. Lõika aedviljad suupärasteks tükkideks. Peenesta metsapähklid. Lõika sidrun pooleks, pigista poole sidruni mahl kaussi. Sidruniviil lõika väikesteks tükkideks. Pane suuremasse kaussi aedviljad, lisa poole sidruni mahl, tükeldatud sidrun ja metsapähklid. Sega toiduained kokku, lisa sool, pipar ja majonees. Aseta salatikauss 1 tunniks külmkappi. Ja vola, ongi valmis!

Vabandan piltide kehva kvaliteedi pärast!


Kolmapäeval on toimumas üks huvitav üritus, millest peagi kõnelen ka blogis.




2 comments:

Kaili said...

Ma olen ubade suur suur fänn, nii et pean selle salati järele proovima :) :)

Kas sa lähed kolmapäevasele üritusele? Ma sain ka kutse, aga kuidagi ei taha see üritus minu plaanidesse mahtuda, muidu tahaksin nii nii väga minna :(

Miina said...

Kaili, kindlasti proovi seda salatit. Ma armastan seda!

Ja homme juba kohtume ;)