Friday, May 08, 2015

Heateo jooksule

Allikas



















Homme toimub Tartu Tähtvere Spordipargis Heateo jooks. Tegemist on puhtalt heategevusliku üritusega, mille eesmärgiks on aidata ülekaalulistel lastel jõuda tervislike eluviisideni. Registreerimine jooksule on tasuta, kuid stardinumbri kättesaamisel palutakse teha vähemalt 1 euro suurune annetus, millele ravimfirma TEVA lisab 5 eurot iga osaleja kohta.

Varem ei ole ma nimetatud üritusel osalenud, kuid Tähtvere spordipargis olen korduvalt käinud jooksmas, uisutamas ja suusatamas. Minu jaoks tähendab Heateo jooks ka niinimetatud jooksuhooaja algust. Kindlasti ei lähe ma homme sinna aega jooksma, vaid eelkõige heategevuslikel eesmärkidel ja ka sellepärast, et pakkuda vaheldust juba väga tüütuks kujunenud lõpueksamiks õppimisel. 4,5 nädalat olen õppinud hommikust õhtuni ja siiani ei ole õnnestunud materjalile tiiru peale teha. Loodetavasti eksamipäevaks olen seda jõudnud.

Tule sina ka!

Rohkem infot siit.

No comments: