Saturday, November 23, 2013

Novembrijooks (5 km) vol 2


















Piinlik tunnistada, kuid polnud novembris enne veel jooksujalatseid jalga pannud. Ok, valetan! Tegelikult olin pannud küll, isegi mitmel korral, kuid välja jooksma ma ei jõudnud. Ja jalga panin ma need seetõttu, et oli aeg lunastada linnajooksude läbimise eest Mizunod!! Kunagi kirjutan linnajooksudest ja Mizunodest lähemalt. Ning novembris on tõepoolest nii kiire olnud (eksamid, remont (jah, ikka veel!), haigestumine, jne), et muud sportlikku pole olnud mahti teha.

Siiski, kuna ammu-ammu olin reganud novembrijooksule ja vennale ka lubanud, et läheme sinna, siis pidi minema.
Ilm tundus hommikul suhteliselt talutav, mistõttu otsustasin t-särgi ja õhukese tuulepluusi kasuks ega pannud mütsi/kindaid. Stardikoridoris hakkasin ma seda juba kahtsema, sest mida aeg edasi, seda tugevamini sadama hakkas. Ja väljas polnud sugugi soe. Ma jooksingi selle mõttega, et saaks juba läbi ja siis sooja vanni! Aga jooksueelsest plaanist nii palju, et tahtsin joosta ca 5:30 min/km. Tegelikkuses läksin rumalusest vooluga kaasa ja esimene kilomeeter oli üldsegi alla 5 min/km. Seesama mitte kõige meeldivam mägi kohe alguses ja vihm, ning kolmandast kilomeetrist ebameeldiv pistmine rinnus võtavad jooksu kokku. Kartsin, et ei jõuagi lõpuni.

Aga üldine aeg tuli tegelikult parem kui eelmine aasta. Võinuks isegi parem olla (salamisi lootsin), kuid viimane trennitu kuu on rängalt mõjunud.

Aeg: 27:04
Koht: 210 (300st)
Nkoht: 67 (124st)
Vanuseklassi koht: 27 (62st)
Avg pulss: 187 !
Max pulss: 194 :O !
Avg kiirus: 5:23 min/km

No comments: