Tuesday, May 29, 2012

Euro-kool-töö-muu-kool ja lollid naabrid

Eurolaul on selleks aastaks läbi, mis tähendab seda, et tuleb vaikselt õppimisega tegelema hakata. Tegelt juba päris kiiresti ja kõvasti peab õppima, sest materjali on sootuks rohkem, kui ma arvasin. Võib-olla kunagi räägin eurokast lähemalt kui viitsin. Võib-olla ka mitte. Igastahes toimus euromöll tänavu Liisi juures. Liiga palju sööki oli!! Käisin ka Liisi lõpueksamit kuulamas. Täitsa hästi laulis. Vaikselt olen tegelenud ka töö asjadega. Mitte, et ma juba tööl käiks, kuid varsti tõesti lähen. Ja kui leping olemas, siis räägin lähemalt. Lisaks sellele vormistasin täna uue passi ja ID kaardi. Tervise- ja koolitõendi pean ka veel hankima. Liisi lõpetamine peaks ka selle nädala programmi veel mahtuma. Täna oli viimane Mari trenn, sest MV-spordiklubi läheb mai lõpust augusti lõpuni puhkusele ja mu kaart sai ka täna läbi. Ja tegelikult mu kaart on täis ka. Sinna ei mahugi enam ühtegi trenni. Naabrid on ka lolliks läinud. Või noh... nad on veel lollimaks läinud, oleks õigem. Kui hästi läheb siis 21 päeva pärast on FINITO selle kursusega. Elame näeme!

No comments: