Saturday, January 22, 2011

Vaheaja esimesi muljeid

Teisipäeval peale immunoloogia eksamit läksime kinno "Üks mu sõber" vaatama. Ütleme nii, et täitsa vaadatav film oli, kuid minu suureks üllatuseks mulle meeldis Johnny Depp'i ja Angelina Jolie "Turist" isegi rohkem, kuigi need näitlejad mulle eriti ei sümpatiseeri. AGa film oli tõepoolest kaasakiskuv. Vaataks korra veel!
Kolmapäeva meenutamisega on pisut raskusi.. ahaa käisime Lauri vanaema juures ja sõime pannikaid.
Neljapäev. Selle päeva märksõnadeks olid Lauri, pediküür, doonordamine, Kati, numbrimäng, Monopoly (MINA JU VÕITSIN)!!!
Reedel oli ilmselt magnettormide päev või madalrõhkkond vms, sest ma magasin terve päeva maha, alles õhtul võtsin teekonna ette ja läksin Lurichile külla.
Laupäeval läksime issiga maale vanaemale külla. Aitasin lund rookida ja süüa teha. Njamm-njaammm, siis tulime koju ja sõime veel ja vaatasime telkut.

Pühapäev. Hetkel olen suht haige, tunnen end peaaegu sama "hästi" kui laupäeval. See on ilmselt tingitud sellest, et ma käisin doonordamas, mille tulemusena andsin väga palju kaitsemehhanisme koos oma verega ära. Enam ma seda ilmselt ei tee, sest ega see pole esmakordne juhtum.

AGa.. palju on veel eees ja ma loodan terveks saada, et 101% oma plaanidest elllu viia!

1 comment:

tita said...

Pühajärvel käiku polegi mainitud :/